Förändra med Dekorplast

På jobbet förvarade vi förut våra frigolit-lister
i ett fult papp-rör.
Mycket kul kan man ju göra av kontaktpapper.
Här har jag gjort om det tråkiga röret och satt på
ett fint kontaktpapper av sammet:


Här är tips på annat fint man kan göra:


Och hemma klädde jag den fula baksidan av baren med
"svart ek"


Tror att jag ska fixa mig några fina tändsticksaskar
med dekorplast på. Lite kul pyssel att göra inför julen.
Kom gärna med fler förslag om ni har tips på
något kul att göra med kontaktpapper :)

Kommentarer
Postat av: pysseliten

åhhh lova att inte glömma mig då om du ska till Norrköping det skulle vara så super kul .

Visst är det kul att förnya dom fula rören enkelt och roligt jag har ju klätt några i svart och vitt .

Mina pringlersrör :) Blomkrukor till fuskblommor

och en hel del väggord ,myror fiskar osv billigt och pyssel för alla . Det var ju et tag sen nu .

Vart lite sugen på att pyssla det var med ett tag sen nu . Men nu väntar jobbet ska ner och bara lussikatter :))) Lite tidigt men men det säljer :) Kram

2010-11-04 @ 06:27:37
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Tina

Vilken toppen idé! Vi har bara gjort som en svart tavla där vi klistrat upp provbitar. Vilket märke har ni på dekorplasten?

2010-11-04 @ 21:25:55
URL: http://coloramatumba.blogg.se/
Postat av: Lotta

Pysseliten:

Nej, det lovar jag att inte glömma :)))

Tina: Vår dekorplast kommer från Alkr (A&C)

2010-11-05 @ 01:00:08
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0