100kr

Jag har ju tidigare berättat om många "lila påsar"
som brukar samlas härhemma.
Mina luchraster fördriver jag nämligen oftast
i en liten butik som ligger nära mitt jobb.
(Och därifrån kommer då dessa lila påsar ;)

Visst fastnar jag ibland för fina dyra design-prylar.
Men eftersom jag gillar att ofta byta både färger och prylar,
så passar det mig bättre att handla billigt :)
Detta är exempel på vad jag häromdagen fick för 100kr!
glöggmuggar
(6 glöggmuggar, en glöggbricka och 2 skålar för russin&mandel)

(Allt för bara 100kr, vilken FYND:)


Jag har fått flera frågor tidigare om butiken "Hem&Hobby"
har någon näthandel, men tyvärr så har de inte det:(
Men har ni vägarna förbi Hjo, så måste ni bara kika in här.
Och även hos mig på Colorama förstås ;)


Kommentarer
Postat av: Therése

Nån gång på sommaren brukar vi ta oss en tur till Hem & Hobby i Hjo!

(En liten kul utflykt!)

Och man hittar alltid nåt fint i den butiken :-)



Det var ett jättefint glöggset du fått tag i!



Ha en mysig helg...Kram!

2010-11-20 @ 15:01:48
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: pysseliten

jag lovar komma om vi åker uppåt :) Länka dig idag

om golvet som du avrådde mig bra :) Tyckte mannen som då slapp måla :))) Matta vart varmare den ska bara lägga till sig nu . Jag köper med heller billgt och byter ogta åhh viklet fynd du gjorde supe fin bricka och glögg muggar .

2010-11-20 @ 19:36:14
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: pysseliten

men du man kan tor jag är full oj hur jag skriver menar ofta och superfin vilket ibland har jag för bråttom glömmer kolla vad jag skriver med hoppas du förstår ändå :) Kram

2010-11-20 @ 19:38:56
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0