Nymålad favoritfärg




Jag har målat upp ett nytt färgprov på jobbet.
En härlig ljus blågrön kulör.
Och redan dagen efter uppmålningen,
så köpte en kund denna färgen:)
Jag använde mig av en filtroller för att få en slät yta.
Färgen jag målade med, nya Ideo, var superbra!!!
Bra täckning och lätt att stryka.
Här kan du läsa mer om den.

För att göra skivan lite roligare satte jag på en passande stickers
i grått och turkos. Motivet?
En fjäril förstås:)


Som jag sagt tidigare så tror jag att vi kommer att få se mer
utav pastellkulörer framöver.
Jag har ju en turkos målad fondvägg i köket.
Nu funderar jag på att byta till denna riktigt ljusa turkosa kulör????

Gillar ni pasteller?

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Pastellfärger är jättefina, bara inte hemma hos mig:) Jag föredrar starkare kulörer som blått, turkosa, lila (och aubergine) och rött.

2010-05-18 @ 14:16:06
URL: http://interiorguiden.blogspot.com
Postat av: Pysseliten

Vart lite sugen på turkost i vardagsrummet nu hhihihi ett byte kanske ?

2010-05-18 @ 21:15:27
Postat av: Proforma - Irene

NJa... inte hemma hos mig! Läste någonstans att till hösten kommer det pastelliga så det stämmer nog.

Kram

2010-05-19 @ 00:09:14
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0