Charles Book

Häromdagen fick vi en ny tapetkatalog på jobbet igen:)
Denna kollektion heter "Charles" och kommer från Sandbergs:
Här kommer smakprov ur den:




Såhär beskriver Sandbersg sin nya tapetkollektion:
Vår tapetkollektion Charles är en nostalgisk blandning
av gamla klassiska stilideal nytolkade i Sandbergsk anda.
Följ med på en resa till fjärran länder och svunna tider
där vi fokuserar mer på modet.
Genom genuina material och vackert bearbetade detaljer
uttryckt i gamla resväskor, äldre böcker, knappar
och snygga herrskor har vi hittat vår stil.
Charles är en klassisk Sandbergkollektion
med berättande och historiskt förankrade mönster med en humoristisk underton.
Kartan över Atlantis innehåller antika referenser,
såsom Scylla & Charybdis och Poseidon. Philip och Stephen,
klassiska skjortrutor och ränder talar för den textila känslan
som även återfinns i tweedmönstret Harry och för tankarna till herrskrädderi

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har ju kommit fram till att enfärgat är min grej, men när man tittar in hos dig blir man ju alltid sugen...



Vilken fantastisk bröllopsdukning du gjorde! Tänk vad härligt att få sitta vid det bordet!



Ha en bra dag!



Kram Pernilla

2010-06-23 @ 14:19:46
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com/
Postat av: pysseliten

Nu är jag hemma igen :) Har haft det kanon och njuter nu siata dagen på sem med att kolla bloggar oj vad jag har massor att ta igen . Har nyss satt ner ändan :) Men har kak bak på g så sadags igen att lyfta på mig . Har kalas för Ebba på söndag :)

Fina dukingar som vanligt jätte kul att se .

2010-06-23 @ 17:34:20
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Oj vad det kommer många nya tapeter hela tiden! Kul att få se dem. Om den här säger jag nja... lite tråkig är den allt.

2010-06-23 @ 23:17:48
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0