Award igen:))

Med risk för att bli tjatig så blir det ännu ett award-inlägg.
Häromveckan fick jag nämligen en Beautiful Blogger Award - igen.
Jättekul!!!! Tack snälla "Ammi" som gjorde mig så glad:)
Med utmärkelsen följer att man ska berätta sju saker om sig själv.
Oj, jag har ju berättat en hel del om personen bakom "lotenlind"
på dessa awards förut.
Så vad ska jag nu då hitta på?

-Jag har ett fruktansvärt dåligt lokalsinne.
 Karta och kompass hjälper inte mig.
 Jag hittar inte i alla fall:(

-Har lite smått ångest för fredag och 14 dagar framåt,
  då fotbolls VM (eller är det EM? ;) börjar.
 Fotbollsfantasterna (2 fotbollsgalna barn och en man som domare)
 kommer att sitta helt lyriska framför TV:n i 2 veckor, puhh!

 
-Har varit intresserad av politik ända sedan jag var liten.
 Lyssnar ofta på debatter, och för några år sedan funderade
 jag på att bli aktivt medlem. Nu har jag inte tid.

-Jag har varit på många rättegångar i mitt liv:(
 Fått mängder av Hotbrev blandat med Kärleksbrev från en psyksjuk man,
 som varit  "besatt" av mig sedan jag var 16år!
 Nu är det 2 år sedan det kom något,
 men förmodligen inte det sista:(

-Älskar findukningar!
 När vi har bjudningar gillar jag att göra mig till lite extra,
 så att gästerna känner sig speciella och riktigt Välkomna!

-Ett gott skratt förlänger livet!
 Gillar att "slänga käft" med folk,
 och bjuder gärna på mig själv, med glimten i ögat;-)
 Humor behövs varje dag.


- Jag är galen i musik och har  "Smittat" alla mina 3 barn;-)
 Mannen blir ibland "galen",
då det oftast strömmar ut högt ljud från de flesta rum härhemma;-)
Denna låt, som jag även har som ringsignal på mobilen,
spelas mest just nu :

(Lady Gaga kommer med hits efter hits. Idag släpper hon sin nya musikvideo
 med just denna låten "Alejandro")

 

Denna gången skickar jag vidare awarden  till 5 bloggar:

Dahlarna
Sandsdrömmar
Jennyshus
Rustaupp
Emmashempålandet

Kommentarer
Postat av: Morgan

Vill inte förstöra något för dig men fotbolls-VM håller på i en månad...

2010-06-08 @ 19:20:31
Postat av: Lotta

Morgan:

nej, är det sant?

hur ska jag stå ut;-)

Kanske dags att klura ut ett nytt renoveringsprojekt härhemma då, fniss

2010-06-08 @ 19:30:51
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: isa

Tack snälla ;)

du kan få komma hit under fotbolls vm..

jag måste hitta på en plan för att slippa :)

2010-06-09 @ 18:32:18
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Annika

Isch det lät inte kul med mannen som förföljer dig=(

Hoppas han har slutat nu.

När det gäller fotboll så har jag faktiskt en karl som inte gillar det alls =) (jo såna finns haha)

så det lär inte bli problem här om just den saken.



Ska ni göra nåt skoj i sommar?

Kram

2010-06-09 @ 22:24:06
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Anna

va kul att läsa mer om dig, ja borsett från den där galning! Fy va läskigt...hoppas han slutar så du får lite ro, eller hela familjen för jag antar att alla påverkas!

kram

2010-06-13 @ 11:38:26
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0