WallKotyr

Somliga leder vägen, andra följer efter.
I modevärlden är det mer sant än någonsin.
Decor Maisons nya tapetkollektion "WallKotyr"
hämtar inspiration från designerns skissbord,
modehusens runways och parisisk Haute couture.
Du hittar mönster som påminner om allt från
porlande champagnebubblor till klassiska kritstreckskostymer.
Kollektionen innehåller 40 tapeter och 5 panoramatapeter.





(Bilderna lånade från Decor Maison)

Synd att jag tapetserade mitt Dressing-room så pass nyss.
Annars hade det funnits utmärkta alternativ här tycker jag.
Men mina "guldiga diamat-tapeter" för pryda väggarna där ett tag än....


Kommentarer
Postat av: Pysseliten

:) Ja gör man inte sakerna direkt man tänker, så

är det lätt att man glömmer bort .

Nrk nu är det säng dags, So long som du sa i går :)

2010-01-28 @ 23:02:21
Postat av: DAHLARNA

SÅÅÅ COOLT!! Tokgillar klänningarna på väggen. Vi har ett dressingroom att planera framför oss. Tyvärr blir det inte så mycket väggyta kvar... Har dessutom snedtak att ta hänsyn till. Men såå läckert det vore. Och snyggt med draperi mot väggen också! VILL HA! KRAMAR!

2010-01-30 @ 12:20:50
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0