Award

Jag har fått ännu en bloggaward:)
Åh, jag bli verkligen sååå GLAD.
Tack så innerligt för den säger jag till
Ulrika med den fina bloggen mammatillflera


Man utmanas ju då också med att berätta
7 saker om sig själv:
Då kör vi den igen ....


- Jag är en riktig "hare".
 Åker absolut inget farligare än sagoslottet på Liseberg ;)

-En riktig Chokladälskare är jag.
 När jag handlar så slinker oftast en bit ner i kundvagnen.
 (Det är bara därför jag ber dig åka till Ica nuförtiden, älskling;)

- Har alltid älskat tv-såpor.
 Dallas, Falcon Crest, Dynastin, Beverly Hills, Glamour,
 Våra bästa år, Melrose Place ....... ja listan kan tyvärr göras lång,
 på serier som jag nog inte missat ett avsnitt av.

 - Har världens "åldersnoja",
 och är livrädd för att bli gammal och ensam :(

- Jag är en dålig förlorare, och vill alltid vinna.
  Ger mig inte in i något om jag inte tror att jag har vinstchans ;)

-Jag har bott på samma ort i hela mitt liv,
 men drömmer om att flytta till Hjo.
 (ligger 2 mil härifrån. Där har jag också mitt jobb)

- Har tidigare berättat att jag är "proffs" på att
 "spela sönder" låtar. Jag fastnar oftast så för en
 bra låt, och då körs den på "repeat" om och om igen.
 Denna sommaren böjade med Lady Gagas, Alejandro",
 följd av Robyns, "Dancing on my own". 
 Dessa har jag nu tröttnat på.....
 Nu är det "dansken" som gäller;)




Till utmärkelsen hör det ju också till att man ska skicka den vidare till 7 bloggar.
Nu har jag ju gjort detta flera gånger om, så denna gången önskar jag att alla
som vill,  antar denna utmaning igen:)
Det är alltid kul att veta lite mer om personen
bakom bloggen:) Önskar er alla en Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Grattis till awarden, den är du värd! Det är alltid kul att läsa "sanningar" om andra, men visst är det svårt att komma på några om sig själv.



Kram

2010-08-13 @ 20:32:26
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Du är värd alla awarder du kan få.

2010-08-13 @ 22:47:23
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Proforma - Irene

Grattis, Lotta! Vad kul!

Kan skriva under på att jag själv också är en chokladälskare, jobbar ju med det! :) Men jag är också bortskämd med att det ska vara kvalitetschoklad då annars kan det kvitta! :)

Kram

2010-08-15 @ 23:47:06
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh en till som har åldersnoja och är rädd för att bli ensam! :) Då är jag inte ensam...

2010-08-23 @ 09:04:58
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/
Postat av: Tess

Va skönt att höra att det är fler än jag som kör favvo låtarna på repeat.



Problemet för mej är att fastnar jag ordentligt för en låt så blir jag aldrig less.



Fördelen är att jag snappar upp nya favoriter med tiden, så listan blir längre och längre :)



Grattis till ytterligare en välförtjänt award // Kram kram

2010-08-23 @ 22:51:50
URL: http://trolldesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0