Eco Wood

Vi har haft besök av Ecotapeter på jobbet idag:)
Det blev en del prat om deras nya katalog "Eco Wood"
som lanserades idag:)
Katalogen är en samling mönster som
bland annat innehåller
trädets blad, stam och grenar i toner från gryning till mörker.
Färgskalan i övrigt erbjuder såväl både ljusa pasteller
som mörkare träfärger. Kollektionen innehåller också 5 panoramatapeter
Den sista bilden, vitsilvriga, är en sådan.
Och den tycker jag själv extra mycket om!









(Bilderna från Eco-tapeter)

Många väljer att sätta laminatgolv upp på väggen
Här kommer nu ett enklare alternativ till detta.
Med Eco Wood kan du  få äkta träkänsla på väggarna,
med träpanelmönster!




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för utmärkelsen :)



Och du viiilka snygga tapeter. Det här gillar jag massor!!



kram kram

2010-04-14 @ 21:49:58
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vilka härliga tapeter, det blev riktig skogskänsla av vissa av dem.

2010-04-14 @ 23:10:30
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Ingmarie

Vilket härligt jobb du har!

Att få ideer hela tiden...Laminat på vägg har jag aldrig varken sett eller hört talas om,låter intressant!

Just detta med tapeter saknar jag,eftersom vi har slammat överallt...tyvärr!



Allt gott till dig från mig!

2010-04-15 @ 08:31:30
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0