Bygg & Fixa

Idag lanserar Expressen sin nya bilaga Bygg & Fixa.
Jag har köpt mig ett exemplar, och det ska bli spännande
att läsa den  nya tidningen ikväll:)

Bygg & Fixa är en 132-sidor tjock bilaga som bara kostar 20:-
och görs av redaktionen bakom "Leva&Bo".
Första numret handlar mycket om altaner,
och vi är många som längtar ut till våra uteplatser nu:)

Har ni några utomhusprojekt på gång?
Hos oss har "vi" massa planer som vanligt;)
Till att börja med måste taket på basidan fixas till.
Tyvärr har vinterns tunga snö gjort ett hål där:(
Ett vindskydd ska byggas. Utemöbler slipas och målas.
Och sen har vi ju det där med muren då....
(Jag har fortfarande inget bättre förslag än i fjol;)
Ni som inte vet vad jag syftar på, kan läsa här.





Kommentarer
Postat av: Anna

ohhhh va spännande, hur har jag kunnat missa det här :)

Vi har små "ute" planer...Vi ska oxå försöka göra en mur...det lutar nog att det blir en putsad svart med zink"tak".

sen tänkte vi göra vår ena altan dubbelt så stor men det blir kanske inte förrens till nästa år.

SEN har jag liiiite småplaner för trädgården men det vet ja inte heller om det blir av!

2010-04-13 @ 22:15:12
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: fia

å den ska jag åxå kika närmare på.

2010-04-14 @ 09:41:33
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0