Beautiful blogger award

Jag blev så glad när jag fick denna Award från
Åse med bloggen Interiörguiden :)))
TACK snälla du för det!!!

Med utmärkelsen följer vissa reger:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.

Här kommer mina 7 sanningar!!!
(Haha, hur mycket  ska man "blotta sig",
här kommer inga "smaskigheter", det får vänta tills nästa gång;)

- Jag är en riktig "gambler". Älskar att spela på det mesta.
  Förr åkte jag "jämt" på trav, nuförtiden är det Poker som "hägrar"

- Älskar musik! Och när jag hör en ny låt jag gillar,
 så spelar jag den på högsta volym om och om igen...
 tills jag spelat "sönder", och tröttnat på den;)

-Många kompisar ser mig nog som en "festfixare"
 Ofta är det jag som ordnar fester, resor mm.
 
-Är väldigt flygrädd, men ÄLSKAR att se nya platser. Och knappt hinner jag
 komma hem förrän det planeras något nytt. Gillar att ha upplevelser att se fram emot.
 
-Ogillar verkligen falskhet och lögner!!!

-Är målmedveten och envis, och blir frustrerad om jag inte lyckas.
 Vilket inte händer så ofta som tur är;)

-Jag har mycket nära till både skratt och tårar.
 Sitter ofta och "bölar" framför Tv:n av att se någon annans lycka eller sorg.

Inte lätt att välja ut 7 bloggar att skicka vidare denna award till,
det finns ju så många bra!
Men dessa bloggar läser jag regelbundet, så jag skickar awarden till dom:

Proforma

Idafiliphugo

Pysseliten

Avantgirl

Trolldesign

Mauds Änglar

Spättanjansson


Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Kul att läsa om dina sju "sanningar"! Visst är det svårt att välja ut sju bloggar, och jag är så glad över att du valde minst en som jag hade velat sätta på min lista men som tyvärr inte fick plats.



Kul att du har tagit in Sanderson, det är fantastiska tapeter. En riktig storsäljare hos oss har varit katalogen Parchment Flowers Papers med ett mönstret som heter Sweet Bay, så om du funderar på att tapetsra upp någon tapet op jobbet så rekommenderar jag verkligen den.



Ha en bra dag, sjävl ska jag iväg till jobbet nu, det blir en lååång dag med personalmöte efter att vi har stängt.



Kram Åse

2010-04-13 @ 08:11:31
URL: http://interiorguiden.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Hej!



Grattis till din award!! Visst blir man glad att få positiv uppmärksamhet:)



Hoppas du har en skön vårdag med mycket sol!



Kram Pernilla

2010-04-13 @ 15:40:25
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com/
Postat av: Tess

Tack snälla vännen för den fina utmärkelsen. Det är min första, men förhoppningsvis inte den sista :)



Ha en bra dag / Kram kram

2010-04-13 @ 19:32:49
URL: http://trolldesign.blogg.se/
Postat av: DAHLARNA

GRATTIS till awarden! KUL att läsa lite mer om dig - alltid roligt att vet mer om personen bakom bloggen :-)! Hoppas att du har ahf ten bra dag! KRAMAR!

2010-04-14 @ 23:32:13
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack för utmärkelsen!

Jättekul!

2010-04-15 @ 13:44:13
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Grattis till din utmärkelse och TACK, snälla för den till mig! Det värmer, ska du veta!

Det är svårt att komma på (nya) sanningar då jag gjord detta flera gånger redan och svårt att välja ut bara 7 bloggar då man läser sååå många bra! Jag får fundera på hur jag vill göra. Tack i alla fall, Lotta!

Ha en fin dag!

Kram

2010-04-15 @ 14:08:43
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: maud

Tack för awarden..jag har skickat vidare;).kramkram

2010-04-15 @ 18:05:15
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0