Ny bloggdesign

Mina döttrar har länge tjatat om att jag måste
byta bloggdesign.
Häromdagen fick jag höra:
- Mamma, det ser verkligen ut som om din blogg
 är från "medeltiden" !!
 (Haha, ett framsteg iaf, för det brukar vara "stenåldern")


Jag håller väl med om att den inte är "sååå rolig"
Nu har yngsta dottern hjälpt mig att börja fixa till sidan:)
TACK för det!!
Teckensnitt och textstorlek har vi bytt.
Bakgrunden är från en av mina favorittapeter "Oas"


Nu återstår det att byta bort "standardbilderna" också.
Ska försöka mig på det också någon dag;)


PS:
Vill TACKA alla GULLIGA, UNDERBARA läsare
för era snälla kommentarer i mitt förra inlägg:)
Känns verkligen jättekul att nu fortsätta.....
Självklart blir man lite ledsen över "skitprat" från folk,
Men som sagt: Den vänskapen klarar jag mig utan.
Och min statistik visar att jag har 1000 läsare i veckan,
så de flesta verkar ju gilla att titta in här:)
Nu hoppas jag kunna fortsätta att ge tips och inspiration
till er som är intresserade av det:)


Kommentarer
Postat av: Åse

Sluta inte blogga! Den blogg är bra och nu har den dessutom blivit lite snyggare.

2009-10-28 @ 07:58:31
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Therése

Läckert!!

Funderar på att byta lite på min blogg också...

med mina rosa blommor känns den lite för mycket sommar!

Bara att jag är inte så haj på det, så får väl se om jag kan fixa till nåt nytt utan att sabba allt hihihi!!

Ha en härlig dag!

KRAM!

2009-10-28 @ 12:32:21
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Annika

Otroligt fint du har det i ditt hem. Håller själv på med att renovera ett äldre hus och fick en massa inspiration av dina bilder. Undrar var man kan få tag i trädtapeten som du har i halltrappan? Den var riktigt snygg och hade passat i vår trappa.

2009-10-28 @ 12:43:46
Postat av: Anna

Gillar dina tips och din blogg massor :)

Tycker din nya design verkar lovande, jag skulle oxå behöva fräsha upp min men det får bli en annan dag :)

2009-10-28 @ 18:40:37
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Skönt att höra :) Vi gillar vekligen allt du gör och ni har ett toppen fint hem , Nu har Uglle familjen fått tillökning :)

2009-10-28 @ 20:04:37
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åse:

Tyvärr är jag inte så "haj" på det där,

men jag försöker lära mig;)

Therése:

Jag gillar Magnolia-blommorna du har:)

Men visst är det kul att byta lite;)

kramis

Annika:

TACK:)

Tapeten kommer från Decor maisons "Nature",

och är en panoramtapet.

Lycka Till med renoveringen!

Anna:

Tack tack :) :)

Ja min har ju bara vart standard-mallen.

Har inte begripit mig på hur man gör.

men försöker lära mig , mer&mer:)

kram

Pysseliten:

TACK detsamma!

kramis

Försöker



2009-10-28 @ 21:49:20
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Det där funderar jag ständigt på, att byta design på bloggen. Får väl se när det blir :)

Tur att du valde bloggen framför illvilliga människor! Tack för det! :)

Kram

2009-10-29 @ 00:26:38
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0