Tapetsera en byrå

Tittade ni på "Äntligen hemma" igår kväll?
Det gjorde jag:)
Jag brukar försöka titta på alla inredningsprogram.
Och igår kväll var jag extra nyfiken.
Vår återförsäljare på jobbet, från "InTrade",
hade nämligen talat om att det i gårdagens program skulle
tapetseras
med deras tapeter från "Pip"

Jag bloggade ju om denna kollektion när den kom ut.
Och redan då var min favorit den gula "pippi-tapeten"
Igår kunde man se den tapetseras i en förvaringshylla.

Även en byrå kläddes med en tapet från InTrades "Pip"
Denna har vi upptapetserad i en monter på jobbet.

Missade du programmet?
Eller kanske vill du läsa mer om hur man
bygger en förvaringshylla för snedtak?
Gå då in på hemmakanalen och titta.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Såg programmet och tyckte tapeten var rolig, men rummet som helhet blev lite för mycket för mig...

Tycker om lite "lugnare" och mer stilren inredning.

Men Ätligen hemma är ju alltid roligt att titta på - hur många år har det funnits, egentligen!?



Ha en bra dag!



Kram Pernilla

2009-10-14 @ 11:12:59
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com
Postat av: Pysseliten

Det ska bli super spännande att se :) Vardagsrummet kommer bli kanon fint!! åhh det lilla piffet är alltid mysigast :)Jag skulle så gärna redan vilja byta i mitt vardagsrum :) Men lite för tidigt än

får ha det plommon färgade ett tag till .Men sen lutar det åt det oranga hållet eller bara svart och brunt . Jag har ju en sådan begie soffa (blä ful ;(

Men får vänta med en ny ett tag till . Badrummet är ju inte gratis tyvärr . Ha en bra kväll Pysse .

2009-10-14 @ 20:38:57
Postat av: Proforma - Irene

Jodå... jag så programmet! Hyllan var smart och tapeten fin. För övrigt är jag inte så förtjust i hennes inredningsstil, hon blaffar på för mycket enligt min stil, det blir för rörigt! Ja, du vet ju att jag vill ha renare och lugnare stil :)

Kram

2009-10-14 @ 21:29:59
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0