Fynd på Mio och Em


Jag fyndade häromdagen.
Detta "händer ju" emellanåt;)
Så det blir en ny kategori här på bloggen,
om tips till er på just aktuella "Fynd" som jag "stöter på"
(För tipsa kan man ju göra ändå, utan att handla själv;)

Var på Mio och Em för att egentligen mäta på
mina beställda möbler.
På Mio fanns erbjudande på de läckra kuddarna "Dupion",
Ta 3 betala för 2 (ord.pris 250kr/st)
Prydnadskuddarna är i 100 procent silke.

(Kuddarna finns i ett 20-tal färger. 3st orange fick följa med mig hem:)


EM hittade jag dessa fina ljuslyktor från "Herstal"
Priset endast 199kr för 2st.


( 25kr också till stiftelsen för Astrid Lindgrens Barnsjukhus)



Lite höstliga löv tyckte jag passade bra i mina små lyktor.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mari

Gott när man fyndar speciellt så snygga kuddar. Har sett och klämt på dem oxå...brukar vara ta 3 betala för 2. Gillar materialet i dem och så finns det så läckra färger. Attans att man inte kan köpa bara fodralen, har ju innekuddar så det dräller om det.



Du har gjort en god gärning när du köpte lyktorna oxå. Då kan man absolut ha gott samvete när man handlar. Kul när man kan fylla med vad som efter årstiden finns att tillgå.



Ha det så gott!!

2009-10-07 @ 07:27:16
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: pysseliten

läckra !!kul när man kan byta innehåll i ljuslyktora :) Kan se ditt vardgas rum fram för hur fint det blir i déssa färger . Vart super sugen på att byta ut mitt plommonfärgarde .Men har ju bara haft det ca 2 månader .

2009-10-07 @ 08:05:34
Postat av: Proforma - Irene

Visst är det roligt när man fyndar, särskilt när det är så fina saker! Kuddarna köpte jag i våras, 2 petrol och en grå, det är jättebra pris på dom. Det har dom haft länge, hoppas det är kvar ett tag till så man hinner med en omgång färger till. Jag vet ju inte riktigt än vad jag vill ha.

Kram

2009-10-07 @ 09:57:50
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Anna

kul med fynd :)

ljuslyktorna var jättegulliga och vilken bra ide att lägga löv i :)

2009-10-07 @ 11:05:39
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Therése

Det är underbart när man kan fynda!!

Kul med lyktorna att man kan byta ut innehållet ;-)

Ha det så himla gott!

Kram Therése

2009-10-07 @ 13:28:28
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Visst är det kul att fynda - man känner sig så nöjd:)

Tyckte om lyktorna, dom var jättefina!



Kram Pernilla

2009-10-07 @ 14:24:58
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com
Postat av: Lena Lindqvist

Fina lyktor! Jag tycker om när man kan lägga i saker och ting utifrån årstider och helger. Nu blev jag sugen på att åka till EM! Lena

2009-10-08 @ 20:51:18
Postat av: Anna

Jag har en fråga till dig...i ett av dina gamla inlägg skrev du om köksbänklack och det har jag sparat och tänkte ge mig på våra köksbänkar imorgon :)

jag vill gärna ha svart så jag tänkte testa Herdins zar bets "mars black". Var man tvungen att ha lack över den?

2009-10-09 @ 21:16:52
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0