Desperate Housewives

Ikväll har jag tänkt att "ta ledigt" från
jobbet med renoveringen härhemma.
Känner att det är välbehövligt.

Istället ska jag laga något gott att äta.
Och sedan ska det bli Tv:n och den efterlängtade
serien "Desperate housewives" som har säsongsstart
kl 21,00 på 5:an ikväll.
Frågan om vem Mike har valt som fru,
har "plågat" mig hela sommaren;)
Jag HOPPAS nu på att få se att serien börjar med
ett bröllop mellan Mike och SUSAN!!


(Bilden lånad från kanal5.se)


Jag har följt serien sen första avsnittet.
Döttrarna härhemma undrade då vad jag
tittade på för "skitprogram"?
Numera sitter de som fastklistrade tillsammans med
mig i soffan:)

Tittar ni på "Desparate Housewives" ?
Eller följer ni någon annan TV-serie?



Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Ja, den följer jag och Brothers and Sisters som också startar idag. Fullspäckad TV-kväll med Äntligen Hemma också klockan åtta... som är nu!

Kram

2009-10-06 @ 19:59:37
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Nä, jag tittar aldrig på TV nu för tiden. Sitter bara framför datorn och kollar inredningsbloggar. Känner mig nästan lite besatt av "bloggrejen" ;) Försökte titta på Äntligen hemma, men bloggarna var intressantare!



Dags att söka hjälp..?



Ha en skön kväll



/ Pernilla

2009-10-06 @ 21:43:44
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Kan just glatt konstatera att det blev Susan! Hurray! Men hur går det för Julie... spännande fortsättning nästa vecka.

2009-10-06 @ 22:08:36
URL: http://houseofjammi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Yes!

vad glad jag blev:)

Lite tårögd också, fastän att det bara var ett

"Såpa-bröllop";)

Ja, det ska bli spännande att följa fortsättningen.

"Knepig" familj som flyttat in nu....

2009-10-07 @ 04:52:21
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: petra

JA jag kollar DH, har oxå följt det sen första avsnittet, så det går liksom bara inte att missa. hihihi.

Annars brukar jag titta på typ Bygglov, Roomservice, Äntligen hemma och Arga snickaren. Kollar ibland även på Greys anatomy, Ensam mamma söker, Singing Bee.



Har börjat många bra progrma nu sista veckan. Jag som inte tittar så mycket på tv annars. Jag sätter mig hellre framför datan då. Men det ser ut som det får bli lite tv om kvällarna nu.

Men jag följer inte allt slaviskt, nä nä. Det blir när jag kommer i håg det.



kramkram

2009-10-07 @ 18:29:42
URL: http://godisfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0