Idolerna tillsammans

För första gången ska finalisterna snart sjunga
duett tillsammans.
Och det intressantaste paret i kvällens avsnitt är väl Erik&Tove?
De har ju hela tiden toppat spelbolagens favoritlista!
Men det blir inte bara duetter. Kvällen kommer att börja med solonummer.

Temat ikväll är: "Topplista", och här kommer låtvalen:

1. Erik Grönwall
Låtval: Bodies - Robbie Williams.

2. Eddie Razaz
Låtval: Curly Sue - Takida

3. Reza Ningtyas Lindh
Låtval: Halo - Beyoncé

4. Calle Kristiansson
Låtval: Bad Day - Daniel Powter

5. Tove Östman Styrke
Låtval: I Wish I Was A Punkrocker - Sandi Thom

6. Mariette Hansson
Låtval: Bleeding Love - Leona Lewis




Duetter:

Reza Ningtyas Lindh & Eddie Razaz:
If Only You - Danny Saucedo feat. Therese.

Mariette Hansson & Calle Kristiansson:
Someone New - Eskobar & Heather Nova

Tove Östman Styrke & Erik Grönvall:
Kids - Kylie Minogue & Robbie Williams


(Tove&Erik är favoriter hos de flesta spelbolag, Bilden lånad från Aftonbladet)




Förra veckan var Erik verkligen "grym"
Han verkar vara en ödmjuk och fin kille.
Och när jag hörde honom säga:
Önska andra välgång, så går det bra själv,
så växte han ändå mer i mina ögon:)


Kommentarer
Postat av: pysseliten

nej jag håller på Calle :==))) Han är så go

2009-11-13 @ 21:02:47
Postat av: Åse

Jag är helt fashinerad av Marinette och Calle, vad duktiga de var!

2009-11-13 @ 21:53:49
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Annika

Håller på Tove, fast hon verkade lite...virrig(?) ikväll, vet inte hon såg lite hög ut på nåt sätt =) men Erik var ju super också.

Duetterna var Calle och Mariette klart bäst tyckte jag.

Eddie ska ut.



Det var min lilla resumé haha, vi får se hur det går.

2009-11-13 @ 22:11:47
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Weronica

Godmorning. Visst Erik & Tove var bra. Men Erik & Mariette var helt outstanding. Tur att Eddie åkte ut. Kraaam W

2009-11-14 @ 07:39:21
Postat av: Lotta

Jag håller med er.

Calle&Mariette var riktigt bra igår:)

2009-11-14 @ 08:27:26
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0