Bloggen fyller år


Idag har det gått 1år sedan jag skrev mitt första
blogginlägg.
Jisses vad fort tiden har gått....
Jag tycker inte det är längesedan jag "nervöst" satt och funderade på
om jag skulle "våga", (Tänk om ingen vill läsa?)
och vad skulle jag i så fall döpa min blogg till.
LOTENLIND, haha, vilken fantasi jag hade;)
Men ni känner väl mig nu?
Snabba beslut, Fort ska det gå!
(Och dessutom var ju alla proffsiga namn redan upptagna;)

Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska
summera detta året???
Det första jag kommer att tänka på är Toppenkul!
I början var det mest vänner&släkten som läste här.
Men nu har jag dessutom fått många nya underbara blogg-vänner.
Jag tycker också att det är otroligt kul att  många kunder på jobbet
säger så vänliga ord och har funnit det inspirerande att titta hit.
Och naturligtvis ALLA ANDRA som hittat "Lotenlind":)

(Rik på pengar har jag inte blivit på bloggandet,
men 11 644kr är den tydligen värd enligt "Bloggvärde" :)


Mina inlägg har ju på senare tid blivit mer&mer inriktade inom
"färgbranchen",  där jag ju jobbar och har mitt största intresse.
Så mycket tapetinslag lär det även bli fortsättningsvis.
Jag skriver gärna om Fakta blandat med en portion "humor".
Som ni märkt så driver jag med "glimten i ögat" med mig själv ibland;)


Hoppas nu att jag även i fortsättningen  kan ge er lite inspiration&idéeer.
Jag vill avsluta med att TACKA bloggen för alla läsare som hittat hit :)
För utan er vore detta naturligtvis inte alls lika kul!
*Kramar Lotta*



Kommentarer
Postat av: Hildur

Grattis till ett-års dagen!!! Tiden går fort när man har roligt. :-D Att börja blogga är det bästa beslut jag någonsin fattat. Det ger så otroligt mycket! Och nya vänner har jag också funnit tack vare bloggen. Inte tokigt alls! Nu får jag hänga här ännu mer i fortsättningen så att jag inte missar nåt på tapetfronten. :-) Kram!

2009-11-18 @ 20:50:34
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: Morgan

2009-11-18 @ 21:01:09
Postat av: Morgan

Hittade in hit för bara någon månad sedan men nu missar jag inte ett inlägg. Gillar skarpt det du skriver och tipsar om.

2009-11-18 @ 21:02:51
Postat av: Anna

Grattis på årsdagen. Jag tycker alltid det är lika kul att läsa din blogg :)

2009-11-18 @ 21:11:56
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Strot grattis till 1 år med blogg:) Visst är det underbart hur många kontakter med likasinnade man kan knyta. Härligt!!! Din blogg är super! Tack för all inspiration du givit detta år och jag hoppas på ännu mer lång tid framöver!!!



Ha en bra kväll! kram kram

2009-11-18 @ 21:13:33
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Patrik

Grattis på årsdagen och fortsätt att blogga!!

2009-11-18 @ 21:18:00
URL: http://www.nettonetto.nu/
Postat av: Proforma - Irene

Grattis på 1-årsdagen, Lotta! Jag funderade också länge innan jag till slut startade min blogg och jag kan bara instämma med dig om att det är toppenkul och ger så mycket! Jag hoppas ju givetvis att du fortsätter i samma anda och jag läser ju som du vet alla dina inlägg med stort intresse!

Kram kram!

2009-11-18 @ 21:51:08
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

GRATTIS GRATTIS! :) Jag gillar att du skriver med glimten i ögat. Allt behöver inta vara på blodigt allvar. :)



Tack så jättemycket för dina tips gällande magnetfärgen. :)



Ha det gott!

2009-11-18 @ 22:17:45
Postat av: Malin Inspiration & design

Vi skrev visst om varandra! Hihi...

TACK för fina och värmande ord. Nu sover jag gott. :D



Godnatt! :)

2009-11-18 @ 22:22:12
Postat av: pysseliten

Kul grattis jag tveka med inna stavar ju så illa

men min blogg har gjort att jag blivit lite säkrare . Och sen har jag alltid tyckt att jag inte kan något alls men det verkar ju som jag kan en hel del :) Är jätte glad för alla fina komentarer :)

Nu väntar kudden några timmar sen blir det mot ULLARED :))) GOD NATT

2009-11-18 @ 22:27:35
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Therése

Stort GRATTIS!

Gillar verkligen din blogg jättemycket!!



Känner igen precis det du säger hur det kändes innan man startade...men sen har det bara rullat på tycker jag :-)

Startade egentligen bloggen för min mammas skull, som då pluggade i en annan stad.

Därav mitt bloggnamn på mina tre barn (för att min vimsiga mamma skulle komma ihåg adressen hihi)

Känner väl idag att jag skulle vilja byta mot nåt annat men, men... ;-)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-11-18 @ 22:38:13
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mari

En får la gratulerar då:-) Du har en jättebra blogg.



Vem har inte fantasilös namn och jag hade inte en aning om vad jag skulle blogga om i början men sen hittade jag rätt.



KRAM och forsätt länge än.

2009-11-19 @ 05:48:49
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Åse

Grattis på ettårsdagen! Som du säkert har märkt så följer jag din blogg dagligen och tycker väldigt mycket om den! Så fortsätt blogga på, det är uppskattat!

Kram

2009-11-19 @ 06:56:11
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: modern

GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN JAG TYCKER BLOGGEN ÄR TOPPEN LÄSER VARJE DAG KRAM

2009-11-19 @ 16:19:34
Postat av: Lena L

Grattis! Tycker mycket om din blogg och all inspiration som du ger! Lena

2009-11-19 @ 19:48:43
Postat av: Lotta

ALLA: Tack snälla för era Grattishälsningar och kommentarer om bloggen:))

2009-11-19 @ 20:44:38
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Pernilla

GRATTIS!



Din blogg var en av de första jag hittade och fastnade för när jag började kolla in inredningsbloggar.



Tack för många tips och mycket inspiration!



Kram Pernilla

2009-11-19 @ 22:29:31
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0