Wallpaper next

Min dotter vill tapetsera om sitt rum.
Men det finns inte tid för detta just nu,
eftersom de påbörjade projekten ute måste bli klart först.
Men det ska väl förhoppningsvis inte dröja allt för länge;)
Jag har haft med ett par kataloger hem.
Men än så länge har hon inte fastnat för någon av dessa.

Nu tänkta jag visa henne några fototapeter.
Jag gillar själv InTrades katalog "Wallpaper next"
Så den ska nu lånas hem, så får vi se om något
faller henne i smaken.
Här kommer lite smakprov på dessa från InTrades hemsida.




Gillar ni fototapeter tycker jag absolut att ni ska gå till er närmaste
återförsäljare ock kolla in denna katalogen.
Där finns så många fler riktigt fina:)


Kommentarer
Postat av: Proforma

Vad häftiga! Det var bara den sista som jag inte tyckte om... lite för söt för mig!

Jag har ju bara vita väggar hemma och ibland tänker jag att jag kanske skulle ha en tapet men känner mig så tveksam... jobbar på det :)

Kram

2009-05-13 @ 23:35:40
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, jag gillar fototapeter. Dessa är inte mina favoriter, men det var de enda bilderna jag hittade på InTrades hemsida. Ja, jobba på det tycker jag;)

En liten vägg som bryter av mot det vita tycker jag är jättesnyggt. Och skulle man lessna så är det ju mycket enkelt att bara göra om den:) kram

2009-05-14 @ 06:50:05
URL: http://www.lotenlind.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0