Trevlig Coloramaträff

Precis hemkommen efter en lååååång men rolig dag.)
Direkt efter jobbet åkte vi till Lidköping.
Där träffade vi kollegor från Colorama-butikerna i Skaraborg.
De som ville var först med och körde Gocart.
Det blev 31 personer som deltog varav 5 från "vår" butik.
Jag och Mai nöjde oss med att  heja på:)
Flera heat kördes. Och finalen slutade med att Madeleine
som jobbar hos oss på Colorama i HJO stod som segrare.
GRATTIS, GRATTIS till det!!!
Kul att en tjej fick stå som segrare.
Efter Gocarten bjöds det på grill-buffé,
vilket smakade toppenbra i kylan.

(Grattis "Madde", Du är bäst!)


På lunchen idag hittade jag något mycket
passande till det roliga som händer på Lördag.
Jag ska hålla er på "sträck-bänken" ett par dagar till.
Idéerna sprudlar.....
Men nu måste jag sova.
(Har vart uppe sedan 04,20 imorse)
Godnatt och sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Hoho... sover du än! :)



Har aldrig kört gokart, jag hade nog också varit den som hejat på istället för att köra iofs!



Blir bara mer och mer nyfiken... :)... ett par dar! Det är ju lördag i övermorgon...

Kram

2009-05-28 @ 12:55:24
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Åh vad kul med gokart! Det är riktigt skoj! Fast jag är rätt dålig på det, vågar inte riktigt köra sååå fort :)



2009-05-28 @ 15:57:15
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Linda P

Verkar som en skoj träff!

2009-05-28 @ 18:47:28
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0