Klassträff


Ikväll ska jag på klassträff. Ska bli riktigt roligt.
Det har nu gått "några år" sen vi slutade 9:an;)
Tyvärr dålig uppslutning från vår klass.
Men min "bästis" som jag då umgicks mycket med kommer iaf:)
Och det är tyvärr inte alls ofta vi ses nuförtiden.
Dessutom ska det bli riktigt skoj att återse
"gamla kompisar" från paralellklasserna som man hängde med.
Gamla "goa låtar" finns det ju också från "den tiden"
hahaha,,, låter som jag nästan är pensionär.
Minns ni denna låten? Gruppen hade tre "listettor"  detta året.

Vår familj och våra "Rhodos-kompisar" skulle tagit med oss
husvagnarna och åkt allihopa till Göteborg idag egentligen.
Våra "gubbar" ska nämligen springa Göteborgsvarvet där imorgon.
Men jag och Weronica ville inte missa "klassfesten"
Så  "grabbarna" åker ner själva idag.
Vi "flickor" sätter oss istället oss på tåget imorgon bitti.
Men det blir inget springande för vår del.
Ett glas rött på avenyn passar oss bättre:)

Trevlig Helg!!!


(Årets husvagnspremiär bär iväg till Lisebergsbyn Kärralund. Centralt och bra:)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Alltid kul med klassträff, framför allt att se om man känner igen dom. En del är det lätt att plocka upp kontakten direkt med medan andra är som man aldrig känt dom.

Jag har faktiskt aldrig varit i stan och tittat på Göteborgsvarvet! Får väl någon gång ta mig i kragen och kolla in det. Oftast bökigt att ta sig in bara, vägar är avstängda, mycket folk... många ursäkter.

Ha det så trevligt! Det finns många vätskekontroller på Avenyn :)

Kram

2009-05-15 @ 22:54:04
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0