"Nygammal" favoritlåt

Jag har nu fått en "nygammal" favoritlåt:)
Och den spelas febrilt härhemma.
Så snart är den också "sönderspelad" som Jonas
säger att jag gör när jag får en "favvis",,fniss.

Låten som går på högsta volym heter "Hungry eyes"
Den var med i filmen "Dirty Dancing"
Nu har Anders Johansson som vann "Fame Factory"
år 2003 gjort en superbra nyinspelning på denna låten.
Tyvärr har den inte laddads upp på You tube än....
Men den som väntar på nåt gott.....
För er som har "Spotify", Lyssna där!

Imorgon är det jobb för min del.
Sedan ska jag fortsätta min målning med staketpinnarna.
Varenda ledig stund går till det nu.
Önskar er alla en Trevlig Helg!


(När man hör låten blir man allt lite sugen på att se filmen igen
för "femtioelfte gången";)

UPPDATERING:
Anders har bytt efternamn och heter Fernette.
Låten finns även nu på You Tube:)

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Åh, den filmen har man ju sett hur många gånger som helst! Kunde bara inte komma på hur låten går och Spotify har jag inte så jag fick lyssna hos sonen och då känner jag naturligtvis igen den. Go´ inspelning!

Ser fram emot på bilder på altanen!

Kram

2009-05-23 @ 00:17:34
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Weronica

Tack för tipset. Jag ska lyssna på Spotify nu direkt. Orginallåten är ju skitbra med. Ha de! Kram

2009-05-23 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0