Jula

Hemkomna efter husvagnspremiären i Göteborg,
som har vart riktigt trevlig:)

På hemvägen stannade vi till i Skara på JULA 
Fyndade där bl.a ett caféset i ett rotting-liknande material
för endast 495kr som jag tänkte tipsa om.

(Jag har tänkt att placera dessa på vår balkong.)


Den kommande veckan ska arbetet med
terassen fortsätta.
Jag ska nu måla "staket-pinnarna"
Först Grundmålning och sedan
2 strykningar med Jotuns Demidekk Optimal hoppas
jag  hinna med den kommande veckan.
Sedan återstår det bara för Jonas skruva upp dessa.
Längtar sååå efter att sedan få "pynta" och mölera däruppe.

Kommentarer
Postat av: Proforma

Det var ett fynd, kanonpris! Tog mannen sig igenom loppet?



Är det en speciell färg du använder till staketet? Jag har tänkt måla staketet på vår altan och tänkte använda husfärgen men det kanske man inte ska...?

Kram

2009-05-17 @ 23:07:44
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Proforma:

Jo, han tog sig igen varvet på 1,36. Men han var lite besviken då han var helt utmattad, och hade hoppast orka lite bättre. (otränad pga av skada)

Jo, jag använder också samma färg som på husets träfasad:) kramis

2009-05-18 @ 06:11:14
URL: http://www.lotenlind.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0