Villamässan i Skövde


I fredags hjälpte jag ju till vid Coloramas monter
på villamässan i Skövde. Det var jättekul och vi hade
jättemånga besökare.
Det var "Colorma Skaraborg" som tillsammans
visade besökarna fräscha och lite "utstickande" tapeter.
Många besökare kommenterade vår monter,
och tyckte att den var jättehäftig!
19 tapetvåder hade tapetserats upp längs med hela
taket, väggen och även golvet.
Golvet hade sedan lackats 3ggr med Duris matta golvlack,
så att man kunde gå på tapeterna :)

Vi delade ut en liten fin kasse med erbjudande och information.
En tävling kunde man också medverka i.
Det gällde att gissa hur många Colorama-butiker det finns i Sverige?
Den som kom närmast vinner tapeter till ett värde av 4000kr.

Här får ni lite bilder:

(tak,väggar och golv är tapetserade med vårfräscha tapeter)


(I kassarna som hänger till höger fanns det fina erbjudande från Colorama)


(Det bjöds på "Alcro-godis")


(tak och vägg)


(Här ser ni golvet som också är tapetserat och sedan lackat 3ggr)


(en liten kasse fick även jag med mig hem.
Motivet är hämtat från Coloramatapeten "Smycke")

Håller ni med om att det var en häftig monter?
Visst blir man sugen på omtapetsering hemma!
Så härhemma ska det tapetseras för fullt idag.
Det är ju som ni vet nu sovrummet som står på tur:)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Jag förstår att många kommenterade montern, den är ju hur häftig som helst! Vilket jobb ni lagt ner!



Hur går det med tapetsering... färdig? :)

Ha en mysig kväll!

Kram

2009-03-01 @ 18:12:54
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättehäftig monter ni hade.

Jag var en av besökarna.

Nu hoppas jag på att vinna tapeterna:)

2009-03-01 @ 20:58:27
Postat av: Proforma

Jag har en utmaning till dig på min blogg! Kul om du har lust att göra den!

Ha det gott!

Kram

2009-03-01 @ 21:06:14
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Proforma:

Har tapetserat halva rummet. Så nu går det åt "rätt håll" :)Kul med utmaningen. Há det gott..kram

2009-03-02 @ 06:45:40
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Malin

Kanonfin monter!!! Fräckt att blanda olika tapeter så. Kram

2009-03-03 @ 19:23:04
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0