Fototapet på jobbet

Mr Perswall bloggade jag ju om för ett tag sedan.
Idag har målarn satt upp fototapeten som vi
beställde därifrån på jobbet.
Min kära arbetskamrat Mai, kom på den perfekta idén
att låta ett foto från Hjo pryda vår vägg.
Så hon kontaktade Jesper på mediahuset.
Och han har tagit denna vackra bilden vid hamnen i Hjo.
Ni kan se fler fina bilder som han tagit här.


(Den fina bilden från Hjo är tagen av Jesper Anhede, Mediahuset)
Som ni ser så är inte kontakterna tillbaka än. de ska förstås nu SPRAYMÅLAS;)

Jag har nu en rolig kväll framför mig.
Den nya sängen ska fixas till.
Har vart och hämtat ett par paket på posten med
ny sängkappa, nya påslakan.
Hoppas nu att färgerna är som jag tänkt mig:)

Resten av veckan ser jag också fram emot.
Imorgon kommer tapetåterförsäljaren från Intrade.
På Onsdag ska jag träffa Timo från Midbec.
Och på Torsdag åker jag till Jönköping på kurs med Alcro!


Kommentarer
Postat av: Purple Area

Kul blogg, tror inte jag varit här tidigare. Upptäckte den av en slump när jag sökte på tapeter. Härlig blandning du har!

2009-03-30 @ 20:12:16
URL: http://purplearea.blogspot.com
Postat av: Lotta

Purple Area:

Tack för din kommentar.

Kul att du gillade min blogg:)

Såg din blogg i Svenska Dagbladet.

Toppenbra!

2009-03-30 @ 22:21:51
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Proforma

Så vacker bild, jättefin! Det är nåt visst med vatten och fyrar!

Hoppas färgerna blev bra i sovrummet! Alltid lite vanskligt när man beställer.

Det låter som om du har en fullspikad vecka... kul!

Kram

2009-03-30 @ 22:42:00
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Proforma

Så vacker bild, jättefin! Det är nåt visst med vatten och fyrar!

Hoppas färgerna blev bra i sovrummet! Alltid lite vanskligt när man beställer.

Det låter som om du har en fullspikad vecka... kul!

Kram

2009-03-30 @ 22:52:12
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Proforma:

Ja, färgerna verkade bli bra i sovrummet:)

Men måste kolla "helheten" lite bättre i dagsljus.

Återkommer med bilder i veckan.

Há det gott. kram

2009-03-31 @ 05:58:49
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Lotta;

Tack för att du bryr dig. :) Ja det är väldigt viktigt att man fokuserar på det som är bra, annars

Skulle man gå under. Det låter hemskt med din panikattack. Jag vet själv då jag har levt med panikångest i 18 år och på senare år har jag liksom du vaknat av en attack. Det är en mardröm, som jag inte önskar min värsta fiende. Vad skönt att du har lärt dig att dra ner på tempot. Det är viktigt att vara rädd om sig, men det är lättare sagt än gjort. :) Sen finns det ju saker som man inte kan påverka som kan göra en nedstämd, som gör det hela mycket svårare. Tur att våren är på ingång, då brukar man kunna hantera saker lite bättre iaf. Tack för din kommentar.

Må så gott! Kram

2009-04-01 @ 16:08:40
Postat av: Lotta

Malin:

Ja, precis som du säger är det lättare sagt än gjort.Jag minns den natten för flera år sedan,då jag verkligen trodde jag höll på att dö!! Hade aldrig hört talas om panikattack då jag kom in till akuten. Ta väl hand om dig! kram kram

2009-04-01 @ 18:58:32
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0