Utmaning

Jag har fått en utmaning att göra från proforma.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

"Här är de lag ni ska möta"
(ur Gustavs bok: Kaspar spelar inomhusturnering)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Skrivaren till datorn

3. Vad såg du senast på TV?
Beck

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
06,15

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Inget, Har precis vaknat!

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Handlade mat:(

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Bloggar

8. Vad har du på dig?
En rosa morgonrock

9. Drömde du något inatt?
Ja usch!  Beror nog på att jag läste en artikel om Johanna i "Mamma söker" igår.

(Hon har blivit förföljd av en "galning", jag blev väldigt påmind om allt som hänt mig, därav drömmen:(


10. När skrattade du senast?
Igår när jag pratade med en vän på telefonen:)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Vita väggar, en stormönstrad fondvägg, Tv:n och ett par tavlor.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Kan inte komma på nåt.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Kul!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Ojojoj, Massor av kläder, skor, smycke. Resor, Pool, nytt kök och relaxrum.


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
När jag var "ung", var jag omslagsflicka på den då populära tidningen "Starlet"

17. Tycker du om att dansa?
Ja!

18. George Bush?
nje

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Första barnet skulle hetat Daniel eller Louise. Det blev en Louise.

Andra barnet blev oxå en tjej, då tyckte jag att Therese passade fint.

Pojken kom sist, men då blev det en Gustav .

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, gärna i något varmare land.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Dit kommer jag nog aldrig,,,,,fniss. Nje, jag är inte så "troende"

Önskar alla en trevlig vecka!
kram


Kommentarer
Postat av: Proforma

Kul läsning! Min dotter heter också Therese, det skrev jag aldrig! Starlet har jag läst en gång i tiden... undrar om den fortfarande finns!

Ha en bra dag!

Kram

2009-03-02 @ 09:49:51
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna min buss om du vill =) kram!

2009-03-02 @ 10:02:06
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Vad roligt att man har varit saknad! Kul att du gillar min säng, jag tycker också jättemycket om den.



Kramis

2009-03-03 @ 06:26:01
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-03 @ 06:27:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0