Veckopostlåda

Mina föräldrar hade svårt att komma
på en bra present till Jonas när han
fyllde år i lördags.
Vår postlåda är inte den roligaste,
så det tyckte jag var ett bra förslag.
Det finns ju många "veckopostlådor"
på marknaden just nu.

Jag har vart inne på Flexbox hemsida och
kollat på deras alternativ. Gillar att man kan få
en personlig aluminiumskylt till dessa lådor:)




Såhär fin blev postlådan som Jonas fick!

(Här kan det lagras post för upp till 4 veckor, så nu är det bara att dra iväg;)

.



               
          (snart är denna hemska ett minne blott:)


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Vi har varit ute efter en brevlåda... i fem år. Jag har tittat på Flexbox innan och dom är snygga. Känner inget behov av så stor brevlåda, brukar ordna sig med posten ändå. De små "Flexilådorna" gillar jag, får nog kolla in dom igen.

Ha en bra dag!

Kram

2009-06-16 @ 08:19:33
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Therése

Javisst är dom fina!

Våra kompisar har en likadan, fast den mindre varianten!

Våran skruttiga brevlåda håller knappt ihop, så jag ska gå in och kika på dessa nu tror jag ;-)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-06-16 @ 16:02:53
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mari

Japp!! Den var riktigt snygg och så himla praktisk.



Ha en bra dag!!

2009-06-17 @ 05:52:32
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: brevbäraren

De flesta veckopostlådor är alldeles för låga.

Inkastet ska sitta på 110 cm höjd.

När lär sig tillverkarna att de bör prata med de som

ska använda postlådorna.

2010-03-27 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0