Födelsedagskalas

Idag fyller mannen i huset år.
Ingen jämn födelsedag, så det blir inget stort kalas.
Men självklart ska han firas!!!
Haha, minns förra året då han fyllde år så väl.
Och det gör nog han med,,fniss

Jag hade nämligen funderat ett tag på att sätta upp
balkonglådor framför huset.
En dag blev jag så sugen på att köpa dessa.
Men visste att det inte skulle vara poppis att komma hem
med 10 lådor för flera tusen.
Så jag kom på den "brillianta" idén att ge honom dessa
i födelsedagspresent.
GISSA om han blev glad?
Skulle behöva några fler "lådor" nu när balkongen har förlängts.
Men detta året får jag hitta på något bättre.
Annars blir det väl en dammsugare till mig i oktober;)


(Frukost på sängen är en tradition vi har. Räkmacka och Juice fick
"födelsedagsbarnet")


(Idag blev det en dukning i svart-vitt med gult som inslag,
Festfat med kyckling, potatissallad och lite annat gott)





(De fina kladdkakorna gjorde Tessan. Hon serverade glass och grädde till
MUMS  vad gott det var!)

Nu ska jag ta ett glas rött och strax sätta på travet på Tv:n
Jackpot på V75 även denna veckan.
Och nu är det väl dags att den tillfaller Syréngatan;)




Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Grattis till födelsedagsbarnet! Gissar att han blev jätteglad för balkonglådorna ;) Hoppas du fixat något "bättre" till honom i år.

Det ser gott ut, kladdkaka är mums!

Ha en fortsatt fin kväll! Blev det någon vinst?

Kram

2009-06-13 @ 21:47:48
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: matilda

hoppas du har en alldeles underbar kväll! :D

2009-06-13 @ 22:48:31
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0