U2

Jag känner att jag har lite ont om bloggtid just nu.
Minst sagt, fullt upp både härhemma och på jobbet.
*GILLAR* (ska ta kort och uppdatera er på vad som hänt)
Imorgon är det jobb igen.
Sedan ska det fixas vidare härhemma:)

Annars hade jag gärna vart i Göteborg denna helgen.
U2  är ju där och spelar, och premiären är ikväll.
Gillar många av deras låtar:
In the name of love, Where the streets have no name,
With or whithout you, Sunday bloody sunday, All I want is you,
I still haven´t found what I`m looking for,  för att nämna några.
Och den senaste låten "Magnificent" som jag tycker är en
av deras allra bästa.
Ett glas rött och en pizza väntar nu.
Lyssna och njut!





Kommentarer
Postat av: Therése

Ja, du är inte ensam om att vilja vara i Göteborg och kolla på U2!

Skulle verkligen inte ha nåt emot att va där just nu!

Men lite rött och pizza är inte så dumt det heller ;-)

Här hemma åt vi fläskfile med grillade grönsaker och en kall öl!

Vi får trösta oss med god mat, när vi inte får njuta av musiken!! :-)

Kram Therése

2009-07-31 @ 22:14:31
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Proforma

Är ingen U2-fan! Har aldrig fastnat för dom helst enkelt!

Trevlig helg!

Kram

2009-08-01 @ 00:00:54
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Mari

Det hade gärna jag oxå varit....en upplevelse man aldrig glömmer.



Ha en bra dag!

2009-08-01 @ 06:34:32
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0