Cariboos

Det har kommit några nya tapetkataloger
sen jag jobbade sist.
Bl.a denna kollektionen från Midbec: "Cariboos"
En non-woven tapet i naturnära toner.
Blommor och blad, matchat med randigt och enfärgat.







Känner mig lite "ringrostig" efter min ledighet.
Hoppas hinna med och uppdatera mig ordentligt
ute i tapetavdelningen idag, där jag trivs allra bäst:)
Ett nytt kassa-system ska jag jobba med idag också.
Så det blir förhoppningsvis en lärorik och rolig dag!
Till er som fortfarande har semester önskar jag att ni
får en härlig vecka och att SOLEN tittar fram:)

Kommentarer
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Ja börjar man bläddra bland tapet proverna så kan man bli bläddrandes, finns HUR mycket fint som helst!!





gott



Maliin

2009-07-27 @ 14:57:00
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Anonym

Åh vad kul att se , den nedersta tapeten var super fin :)

2009-07-27 @ 20:58:49
Postat av: Pysseliten

bara jag missa vem från Nedersta tapeten :) = Fin

2009-07-27 @ 20:59:51
Postat av: Proforma - Irene

Petrol är ju en färg som kommer i höst, tydligen även på tapeter av de första bilderna att döma!

Gissar att du hämtat upp alla nyheter och kassasystem efter din första dag efter semestern. Kan trösta dig med att här har det regnat precis hela dagen. Jag vill ha SOL!!!

Kram

2009-07-28 @ 00:38:24
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Mari

Ser spännande ut med lite nytt på tapetfronten, det är bara det att man får "vill ha nya tapeter" varje gång och det går ju inte tyvärr.



Ha en bra dag!! Kram!

2009-07-28 @ 10:03:29
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0