Tessan 15år

För 15år sedan föddes en gullig liten tjej,
som vägde 3055gram och var 49cm lång.
Idag har det gått 15år sedan Tessan kom
till Världen. Och idag ska hon firas!!!

Jag har suttit många timmar i helgen
och letat efter gamla kort.
När hon var liten fanns ju inga
digitalkameror. Så nu har jag scannat
in minnesbilder till henne och gjort
ett bildspel av det.

En dukning i rosa blir det idag när
mor och farföräldrar kommer hit.
Tyvärr saknas Louise,
som vi idag vart och lämnat  på
ännu en veckas konståknings-läger.
Solen lyser med sin frånvaro.
Så i år får vi sitta in på hennes födelsedag.

















Kommentarer
Postat av: TeeeSSssssAAAaNN :D<3

tackk mamma<3 älskar dejj mest de vet du ! <3

2009-07-06 @ 17:02:04
Postat av: Anonym

2009-07-06 @ 17:29:35
Postat av: MORMOR

gud vad fint ni har dukat, det ska bli kul att komma på Tessans kalas även om vi sitter inne. vi kommer snart. pussar o kramar

2009-07-06 @ 17:34:03
Postat av: pysseliten

Super fin dukning har du gjort servetterna själv vikt och ritat eller ? Super nyfiken dom var super häftiga :)

2009-07-06 @ 18:15:39
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Grattis till födelsedagsbarnet!

Usch, vad åren går fort kan man ju tycka när jag tänker tillbaka!

Så fint du dukat, kul med servetterna, har du gjort dom själv?

Ha ett trevlig födelsedagskalas!

Kram

2009-07-06 @ 19:42:14
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Weronica

Hej Hopp Loten. Fantastikt fin dukning som alltid. Såg bildspelet om Tessan. Så himla bra. Du är ju bara för säker. Kramar

2009-07-07 @ 07:58:32
Postat av: Mari

Vilken härlig dukning du gjort, servetterna var ju urkul. Ja åren går med de små liven, tur man inte själv blir äldre;-)



Ha en bra dag och kram!

2009-07-09 @ 05:18:46
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för era kommentarer:)

servetterna har jag inte vikt själv,

hittade dom i mitt "servett-skåp", där jag samlar lite smått &gott. Tyvärr står det inte på förpackningen var de är gjorda:(

men visst är de lite roliga. jag har även en bunt med tukosa såg jag också. Vi får se när de kommer till användning:)

2009-07-09 @ 06:02:41
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0