Pooldrömmar

20 procent av alla villaägare drömmer om en pool.
Jag tillhör en av dom:)
Egentligen är jag en riktig "badkruka"
Men bland det mest avkopplande jag vet,
är att ligga o flyta på en luftmadrass i vattnet.

Nu när vi håller på att bygga vårt soldäck,
hade det ju vart superhärligt att ha en anslutande pool där:)

Utbudet bland pooler är stort.
Man kan välja bland:
Rund, oval, rektangulär, åttaformad, L-formad.
Precis som med form kan man få nästan vilka mått man vill. 
Här kommer några bilder:

(Europool 22)


(Rund pool från "Poolkungen")


(Denna poolen kommer från J&F Fritid, och är en av Sveriges mest sålda)


(En snygg pool som döpts till "Åttan" Kommer från Poolkungen)


(Lyxpool från nordiska kvalitétspooler, priset 414 900kr)


(En klassiker från Poolkungen)


(Folkpools "Classic")


Har du kanske en egen pool hemma,
eller har du pooldrömmar liksom jag?
Nu ska jag gå ut till Gustav och svalka av mig lite
i hans pool i denna härliga värmen.

P.S
Som ni kanske märkt är det lite glesare mellan mina
inlägg nu när jag har semester.
Jag har nu planer på att åka till Stockholm och även Göteborg.
Den årliga husvagns-semestern till Varberg med hela familjen
ser jag också fram emot.
Ett besök till Halmstad och en tripp till High Chaparal
ska också gärna hinnas med innan semestern är slut.
Så jag försöker blogga när jag hinner.
Kram och härlig sommar !!!


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Ja, här är pooldrömmarna stora och ofta i dessa varma dagar. Hade gärna haft en pool! Egentligen är jag också en badkruka men poolen går ju att värma så det skulle passa mig mycket bättre och dessutom är jag ingen älskare av badstränder.

Härlig sommar till dig också!

Kram

2009-07-01 @ 10:54:28
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

ja jag med i allefall denna dag då det är så varmt städar för fullt kalas på lördag åhhh

Vi var i Side när vi va i Turkiet och Fredriks Gekås ligger när man går ner till gammla staden

man missar det inte .Men Marias kläder är super med :)

här har du en bra sida av mig http://www.bergqvist-side.se/Side.htm

Vi bodde på ett hotell som hette Risus med Ving toppen fint ;)

2009-07-01 @ 14:22:13
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Vårt hus vid havet

Jag drömmer också om en pool. Men inser att det skulle vara för mycket pengar och för mycket arbete för de stackars få varma sommardagar som vi har i norrland! Får i stället njuta av havet och det härliga utebadet vi har på samhället.

Men drömma gör jag gärna!

Ha det gott! / Jenny

2009-07-01 @ 16:50:49
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Ja inte skulle det sitta fel med en Pool, frågan är -Priset.. inte så billigt direkt och med svensk sommar så vet man ju aldrig...



MEN när det är så här underbar sommar som vi har haft de senaste dagarna så lider man av att inte kunna kasta sig i det blå...



Ha en trevlig semester!



Maliin

2009-07-02 @ 06:46:25
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Therése

Riktigt gott skulle det va med pool, men det får tyvärr inte plats på vår lilla baksida!

Den runda poolen var fin tycker jag :-)



Visst blir det mindre bloggande nu på sommarn och semestertid, så blir det nog lite för alla!

Ha det så härligt på din semester nu!

Kram Therése

2009-07-02 @ 10:09:10
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Åh ja, pool vill jag också ha den dagen vi köper hus. Så underbart! Jag gillar den runda, men även en rektangulär enkel är snygg.



Passa på och njut av semestern och sommaren nu och känn ingen press att blogga. Jag tror vi alla hellre vistas utomhus och njuter istället just nu! Kramar!

2009-07-02 @ 10:59:35
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: lena lindqvist

Pool vore härligt att ha i någon form. Vår trädgård är ganska liten, men det finns ju även mindre alternativ. Kul att se lite smakprov och man blir verkligen sugen. Jag är ingen badkruka, utan tvärtom. Skulle helst vilja bo direkt vid en strand och ta både morgondopp och kvällsdopp!



Önskar dig och familjen en skön sommar! Lena

2009-07-03 @ 16:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0