White and hype

Detta är namnet på ett laminatgolv från Tarkett.
-Lite vågat, vi blandar svart och vitt i nya kombinationer,
som passar ett modernt hem. (citat från Tarketts hemsida)
Golvet finns i 3 olika färger. svart, svart-vitt och vitt.
Det svarta är min favorit!

Jag har börjat att titta lite på alternativa golv till vår övervåning,
eftersom det behöver bytas ut i framtiden.
(Tyvärr får det vänta lite än, eftersom det finns andra renoveringsbehov
som står före på prioriteringslistan) Men det är KUL att börja kika lite :)
Tyvärr vet jag inte om jag "vågar" välja ett sånt här golv överallt.
(Hade det gällt bara ett rum, då hade jag VÅGAT!)
Det skulle ju passa superbra hos oss nu, med vår "svart-vita tråd"
som går genom huset. Men man bör ju tänka lite vad som "står sig" i framtiden!
(haha,, hoppas du läser detta Jonas. Sådanna tankar tror du ju inte jag har, fniss)

Här kommer bilder från Tarketts hemsida på "White and hype"
På hemsidan finns även ett hjälpmedel, Tarkett showroom.
Där man kan byta golv och väggfärger på ett enkelt sätt i olika miljöer.
Växla mellan olika golvtyper, material, färger och mönster,
tills du hittar ditt drömgolv! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0