Optikristall

När jag och min jobbarkompis var ute och
lunchade en dag, så fick vi se de här jättefina
3D "fotokristallerna" Det låg visitkort bredvid och jag
snappade förstås åt mig ett direkt :)

Genom dagens senaste laserteknik kan man bränna in bilder mitt inuti kristallen.
Dina favorit- fotografier fångade för alltid i en äkta handslipad optisk kristall. 
Avancerad laserteknik återger dina bilder av nära och kära
från ett vanligt fotografi  eller ett porträtt från en 3D (tredimensionell) kamera.
De inpräglade bilderna inuti kristallerna kommer inte
att blekna eller försvinna med tiden, utan kommer att bevaras i evigheter.

Tyvärr kan ju inte en databild göra denna kristall riktig "rättvisa"
Men här kommer ändå en bild från 3Doptikristalls galleri.
På hemsidan kan du hitta fler bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0