Nya färger

Jotun presenterar nu en ny färgkarta. LADY NOW 2009.
Nya kulörer och interiörtrender som innehåller 4 olika paletter: 

 - sval LÄTTHET, Fräscht skandinaviskt, 
   Paletten innehåller blågrå kulörer i kombination med gulgröna nyanser
  - varm ELEGANS, Detta är valet för den trendmedvetna
   Här är det mörkare kulörer som gäller,
   och kulörerna har fått namn som  "Lounge" och "Metropol".
 - frodigt PASSIONERAT, inspireras av kulörrika drinkar, häftig musik,
   och  latinamerikanska rytmer. Vänder sig kanske lite mer till unga människor.
   I denna palett finner vi  kulörer som  "Ljus lime", "Grön papaya", "Palmetto" ,
   och den röda kulören "Salsa".
 - fridfull HARMONI, Rosa är grundkulören i den sista paletten,
   som är inspirerad  av makeup, kläder och mode.
  "Pilates", "Rosendagg" och "Fjäderlätt" är några kulörer.

Broschyren kan du beställa, eller hämta hos din Jotun-återförsäljare,
som Colorama!



Här kan du "måla" med de nya färgerna.
Du får också Jotuns inspiration och förslag på
harmoniska färgkombinationer som passar ditt hem.

Nu ser jag fram emot morgondagen!
Då ska jag på kurs och lära mig mer om
FÄRG och INREDNING :)


Kommentarer
Postat av: Proforma

Den där kursen verkar spännande! Vad är det för kurs, var går du den?

2009-01-12 @ 18:07:32
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: anonym

va vill inte se allt som du tkr är snyggt utan allt som är snyggt som duuu själv har framstått hemma hos dej!

2009-01-12 @ 18:32:55
Postat av: Malin

Spännande och kul med kurs! Kram

2009-01-13 @ 21:07:00
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: anonym

lägg inte in bilder på dina drömmar om vad du vill ha hemma utan dina egna ideer om vad du har hemma

2009-01-13 @ 22:57:14
Postat av: Lotta

ANONYM:

Tack för dina synpunkter.

Jag ser ju från din adress att du är samma person som skrivit båda kommentarerna här som anonym.

Vore ju trevligare om du ville framträda med ditt namn när du kommenterar på min blogg :)

Känns roligare att kommunicera då!

Ang. vad du tycker om att jag bara ska visa bilder från mitt hem, så är det inte lätt att göra alla "till lags" Häromveckan fick jag höra en "syrlig" kommentar på stan om att det var för mycket sånt. Men som sagt: När jag skaffade bloggen var min tanke att förmedla nyheter, tips och ideér från allt som har med inredning att göra, speciellt då inom "färgbranschen" eftersom jag jobba med det.

Men också även endel inslag hemifrån.

Detta har många uppskattat och tyckt om, och

det har jag tänkt att fortsätta med.

Jag tar givetvis tacksamt emot synpunkter, men det är ju ändå jag som bestämmer vilken inriktning bloggen ska ha. Och som avslutning hoppas jag att det mesta ska passa alla mina bloggbesökare. De andra får helt enkelt läsa någon annanstans!

P.S Det är verkligen JÄTTTEKUL att få kommentarer på bloggen. Men det är mycket trevligare om man får ett namn, även om det inte är någon man känner.

kram

2009-01-14 @ 06:30:02
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0