Sovrumstapet

Nu är det färdigmålat i sovrummet och jag har beställt tapet.

I höstas hade jag bestämt mig för en helt annan.

Nämligen en tapet från midbec´s Hysterical glamour.

Men jag rekommenderade den till en  vän som också "föll pladask",

och valde den till sitt sovrum.

Då föll den bort för mig, för jag gillar att ha "nåt eget".

Och förresten så finns det ju så många andra fina att välja på :)


Jag har hela tiden vart inne på att ha en mörkare tapet i sovrummet.
Vanligtvis tycker jag jättemycket om vitt och silver,
men just i mitt sovrum vill jag inte ha det för vitt. Och det blir endel vitt där ändå!
Vi har spegelgarderober med guld-profiler, och de ska vi behålla.
Så härinne ville jag gärna ha något som "glimmar" eller tar upp guldet.
Jag har haft funderingar ett tag nu, och velat lite fram och tillbaka.
Men denna tapet har jag hela tiden tyckt om, fast det kommit
många nyheter sen dess.....

Detta är några tapeter som varit aktuella som sovrumstapet
hemma hos oss:












Kommentarer
Postat av: Weronica

Ååå den översta & understa var vrålsnygga. Kram

2009-02-18 @ 11:35:16
Postat av: Malin

Det ska bli spännande att se hur allt blir sen :) Kram

2009-02-19 @ 00:52:39
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, nu ska allt tråkigt förarbete göras klart bara.

Usch!! Måste nog bredspackla en hel vägg oxå:(

Men fortsättning följer.....

2009-02-19 @ 05:33:47
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0