Dubbel jackpot

Snart ska jag tillsammans med ett "glatt gäng" på 18 personer,
dra iväg på en lite travresa. Det är V75-tävlingar på Axevalla idag :)
Och just denna V75-helgen har vi nu i många år haft som tradition
att boka bord på restaurangen och då samtidigt äta lite gott:)

I år hade vi turen att det blev dubbel-jackpot denna helgen.
En ensam vinnare kan då vinna 65 miljoner - den största travvinsten någonsin.
(jag har redan börjat drömma ,,,fniss)


Jag själv är ju "uppväxt" med just travhästar. Min pappa har haft flera
hästar genom åren. Och när jag var liten tyckte jag att det var
jättekul att "fara runt i riket" när våra hästar tävlade.
Det var inte många tävlingar jag missade då.
Har ni vart på trav , eller spelat på trav någon gång?
Om inte, så vet ni väl att om man inget "kan",
så finns ju HARRY BOY att köpa.
Det är bara att gå in på närmsta ATG-ombud, och säga att
man vill ha en "Harry" för ex.vis 38, 50, 100, 150, 200kr eller uppåt.
Sedan slår du på TV4 kl 18,00 och hoppas på att få 7rätt.
LYCKA TILL!!!!

För er som vill lära er mer, så finns här "travskolan"



Kommentarer
Postat av: Proforma

Jag ska baskemej köpa en Harry Boy idag, varför inte! Kanske blir det jag som vinner... haha! Tack för tipset!

Tänk vad mycket man kunde göra med så mycket pengar, det är så mycket att man inte kan "greppa". Jag skulle givetvis ge bort till barnen och mina nära, skänka till välgörande ändamål och givetvis resa och handla :) och ändå ha massor kvar.

Lycka till!

Kram

2009-02-21 @ 10:12:29
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0