Nya manchetter

Idag på lunchen strosade jag runt i det härliga vädret i Hjo.
Såg Cults nya påskserie "Happy easter"  i ett skyltfönster.
Så jag blev lite sugen på att förändra min change-ljusstake hemma.
Ett par nya manchetter och en liten höna "Polly" inhandlades.
Och med de små förändringarna så blev den som ny igen:)



'
(Innan var ljusstaken placerad i köket där vi ju har en turkos fondvägg,
så då passade det ju bra med "folklore" tillsammans med det turkosa)



(Och i julas hade jag den i Tv-rummet med blankt rött och silvrigt)

Genom att bara byta manchetter för några tior, så får ju
ljus-staken ett nytt utseende. (Ni vet väl att man även kan
ha manchetten som ram genom att sätta dom i en hållare
som Cult tagit fram.)
Visst är det kul att förändra med små enkla ting?

Kommentarer
Postat av: Proforma

De går ju att förändra hur mycket som helst! Det var en bra idé det fick när de kom på den ljusstaken! Jag har jättemånga manchetter till mina.

Snygg manchett, den på den första bilden... jag har den hönan i en stående modell, den mindre storleken!

Kram

2009-04-08 @ 00:07:52
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Lotta; Tack Lotta! Kul att du gillar mitt påskpynt. :) Kram & glad påsk!



Du har med fint påskpynt. Gillar manchetterna länst upp, har sneglat på dom både en och två gånger. :)

2009-04-08 @ 14:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0