Nya skor

Det blev en tripp i stan i det härliga vädret i
Göteborg igår.
Första butiken vi gick in i var "Bianco footwear"
Såg direkt ett par urläckra vita skor,
som Tessan också tyckte det stod "mamma" på.
Var lite orolig över prislappen.
Men när jag vände på skon och det stod 750kr,
så tvekade jag inte en sekund:)
Hittade också en jättesnygg väska på Bianco.




(Är så nöjd med mina inköp på Bianco)

Vi vandrade vidare bland allt folk i vimlet.
Och Tessan hade turen att hitta hitta skorna
hon ville ha på REA.
Hon kunde inte bestämma om hon ville ha
svarta eller vita. Men hon hade turen att det var
halva priset, så hon fick då båda.

Jag fyndade därefter ett par toppar också.
(199 och 299kr!!)
Därefter drog vi oss bort till avenyn och åt.
Åhhh, vad mysigt det är.
När man sitter där så har man ingen hemlängtan till Tibro.

Idag ska Jonas iväg till Karlskoga och döma fotboll.
Men det lockar mig inte så mycket att följa med dit.
Man är ju ingen shopaholic! (Trodde jag inte i alla fall.)
Gjorde ett test, som gick ut på att om man svarade JA
på någon av de 5 frågorna så var man i "farozonen"
Jag svarade JA på de 4 första, hahaha.
Men det är jag nog inte ensam om?
Prova ni med!

Så för att bevisa att  testet inte stämmer på mig,
tänker jag stanna hemma idag.
Istället ska det grejas i det HÄRLIGA vädret.
Vad ska ni göra???

Kommentarer
Postat av: Ann

Jättekul att läsa din blogg! Eftersom jag också gillar inredning osv. så är det extra kul. Vad fint ni har hemma hos Er! Håller med om att Göteborg inte alls är dumt. Vi var i Göteborg förra helgen coh det blev en sväng ner till en restaurang på Avenyn på kvällen.

Nu blir det att hålla sig hemma och försöka måla om huset så det blir klart. Idag har vi börjat med att tvätta fasaden. Ha det gott!!

2009-04-25 @ 19:16:45
Postat av: Malin Inspiration & design

Vilka störtcoola skor och vad snygg väska! :) Nu blir jag sugen på en shoppingrunda. :D



Trevlig Söndag! Kram Malin I&D

2009-04-26 @ 09:19:06
Postat av: Lotta

Ann:

Javisst är Göteborg härligt!

Jag och Tessan strosade också på Avenyn:)

KUL att pyssla hemma. Vi målade ju om huset förra året.Hälsa familjen. kram

Malin:

Tack! Ja, jag verkligen älskar skor!

Såååå kul att shoppa;) kramis

2009-04-26 @ 10:06:33
URL: http://www.lotenlind.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0