Tulpaner på bordet


I morse var jag uppe tidigt och putsade fönstren i Tv-rummet.
Nu ikväll har jag fortsatt att greja därinne.
Våren är ju på ingång och då känns det ju härligt med
lite nya och fräscha fäger!
Små förändringar som gör stor skillnad. Sånt gillar jag.
Inhandlade lite nya blommor på lunchen idag.
Bl.a lite härliga tulpaner som nu pryder bordet. (Gillar känslan av fredagslyx:)
Imorgon ska det fortsattas att vårpyntas härinne.
Jag ska bl.a spraymåla mitt påskris.

Nu är det dags för mig att åka och hämta dottern,
och sedan bär det iväg i säng. Natti natti....


(Visst är det trevligt med lite tulpaner på bordet?)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Jag älskar tulpaner! Köper både en och två varje vecka! Men... denna vecka blev det ranunkler istället men dom var inte särskilt tacksamma, blev alldeles för tunga så stjälkarna knäcktes :)

Blir nog en bukett i morgon!

Trevlig helg!

Natti

2009-04-04 @ 00:07:05
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Proforma

Buketter och tulpaner... givetvis :)

Kram

2009-04-04 @ 00:07:54
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0