Kakel och Klinker

Colorama har i dagarna gett ut ett blad
med fina priser på kakel och klinker.

Ett kakel som jag vill tipsa om är "Forma"
Plattorna som är vita i storleken 25x41,
kommer från Golvabia och kan fås med blank
eller matt yta.
Priset är endast 219kr/kvm
Perfekt tycker jag att en sån här platta är som "bas"

Man kan ju sedan då istället kosta på sig att
göra en pelare eller liten fondvägg av en lite
exklusivare platta, som "sticker ut" och tar
uppmärksamheten.
Jag gillar glasmosaiken "pure glass".
Härliga färger och lyster!!
En "pelare" som är 10cm bred,
blir faktiskt inte dyrare än ca 300kr.



(Även som kökskakel är Pure Glass jättesnyggt!)


Här ser ni bilder på "Forma" tillsammans med just "Pure Glass"

Är du intresserad av mer kakel/klinkertips framöver,
så kolla in på min blogg.
Jag "letar" ju plattor till vårt kommande relaxrum,
som vi ska bygga i höst.
Så jag kommer att hålla mig riktigt "uppdaterad" på
nyheter inom detta område:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0