Glad Påsk

Önskar er alla en GLAD PÅSK!
Idag har jag börjat att förbereda påskaftonen,
då vi ska ha gäster härhemma.

Det ska bli "påskbakelser" till förrätt. Så jag har tagit en mall från ett litet ägg
och skurit ut från formbrödet och nu dekorerat dessa. Men det får ni se imorgon.
Vet att de som ska hit brukar läsa min blogg, så jag vill inte avslöja mer här idag.

Gustav har väntat på påskharen hela dagen.
Och äntligen hade han vart här i eftermiddag och gömt påskägg i trädgården;)




Nu ska vi ta cyklarna i det härliga vädret hem till svärmor&svärfar.
Det ser jag fram emot, då hon är en riktig "mästerkock"
Så det blir garanterat nåt smaskigt till middag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0