Tjuvstart....



Ja, tjuvstarta brukar jag göra varje år.

Och ALLA julsaker brukar jag ta fram till advent.

Vet att många tycker att granen och tomtarna inte ska tas fram

förrän "dan före dopparedagen". Men själv tycker att det är så

mycket slit för den lilla tiden man har det uppe.

Hur brukar ni göra?


Själv skulle jag allra helst resa bort och "slippa"

allt pyntande ett år. Men sonen härhemma vill

inte höra talas om det :(

Jag har ju så lätt för att bli överambitiös.

Därför blir t.ex julen en "jobbig" grej för mig.

Men "jobbar" verkligen på att försöka bättra mig.

Men jag är som jag är ....

Ska det vá, då ska det VÀ ;)


Så nu pyntas det för fullt härhemma,

Försöker fixa ett rum varje dag.

Ska bjuda er på bilder vartefter jag blir klar!

Vad tycker ni om julen och allt pyntande?


Önskar er ALLA en Trevlig Helg!

Kramis Loten



Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Hallå! Nu har jag hittat hit... :-) Då fick jag ju se hur det såg ut med dom rosa grejorna på plats också. Tack för rundturen idag! Trevlig helg!

2008-11-28 @ 23:48:20
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Loten

Hildur:

Som jag skrev på

http://carlssonkarlsson.blogg.se/

idag, så har ju ni verkligen inspirerat mig till att vilja starta en egen blogg.

Hoppas vi träffas snart igen.

kramis Lotta



2008-11-29 @ 01:23:02
Postat av: Weronica

Vilka fina adventsstjärnor du har. Du vet ju att jag är precis som du med julen, men jag har tyvärr inte fått upp en enda stjärna än. Förstår inte hur det har blivit men tiden räcker ju inte till. Men det ska nog pyntas till tids nog. Detta är en mysig tid vi har framför oss. Kram kram

2008-11-29 @ 06:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0