Parfym

Står det på er önskelista?

Detta brukar ju vara en uppskattad present/julklapp.

Jag verkligen ÄLSKAR att köpa nya dofter.


I höst har det blivit två nya parfyminköp för mig.

"Be delicious" från Donna Karan och "MaDame" från Jean Paul Gaultier


Förutom att det förstås ska lukta gott :)
Så vill jag också gärna att flaskan ska vara "läcker" och kännas lyxig.

Denna svarta högblanka flaskan från Marc Jacobs luktade jag på igår.
Den skulle gärna få pryda min lilla hylla.
Så Jonas, om du läser detta. Överraska mig gärna ;)

En parfym som jag inte tröttnar på är, Britney Spears "Fantasy"
Gillar ju såklart den fina flaskan också.
Vad har du för favoritdoft?


Kommentarer
Postat av: Tessan

Seriöst mamma, du behöver inte mer parfymer. Det står ju minst 10 stycken där uppe. Tror inte jonas vill köpa en till åt dig. Eftersom han vet att du har så många ;) <3

2008-12-21 @ 15:51:39
Postat av: Weronica

Tessan är ju bara för skön..hi hi. Men Loten jag tycker du e´ värd minst en ny parfym i julklapp. Kram Kram

2008-12-22 @ 23:14:16
Postat av: Lotta

Tessan:

Är inte "mamsen" värd en till ;)

Weronica:

Skönt att nån tycker det i.a.f ;)

Välkomna hem förresten!!

Hoppas ni haft det bra:)

2008-12-23 @ 04:51:39
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0