Nya fönster

I början på hösten bytte vi 3 fönster härhemma.

När vi målade i somras var det några fönster som var så

dåliga att det endast återstod att byta dom.
Men därefter har det inte hänt någonting :(

Jag har vart "tyst som musen" härhemma, då jag

vet att mannen i huset vart riktigt "renoverings-trött"

Och detta är ju inget jag klarar själv.


Men kände mig tvungen att börja tjata lite på "gubben" häromdan.

Det är ju inte  kul att fönstren ser ut så här till jul :(

Så han ringde min snälle,hjälpsamme  morbror och bad om råd,

(och då händer det grejer, direkt. )  Det är "min melodi" .....








Det är lite fixande kvar som ni ser, men nu går det åt rätt håll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0