Fruktbröllop

Idag firar vi FRUKTBRÖLLOP!

Så vad passar väl bättre än att ikväll duka upp en riktigt

smaskig fruktsallad. Jag kommer ju inte kunna bjuda på

lika fina frukter som vi fick då, på "båten"

Men, jag ska göra mitt bästa!!!


För 4 år sedan var vi nämligen  på en underbar kryssning

i Karibien. (Åhhhhh!  Vad jag längtar tillbaka....)

Där gifte vi oss i ett litet "Gazebo" precis intill havet

Grand Old House, , Grand Cayman.

Övriga öar som vi besökte var Haiti, Jamaica, Mexico.

Med oss på denna underbara resa var förstås barnen,

samt föräldrar och syskon /-barn :)

För alla vänner som inte fick följa med :(

ordnade vi sedan en stor fest med temat,

"Karibisk Afton" när vi kom hem.,

Då uppträdde också Börje Bappelsin, som fick alla på "topp-humör"

TACK ALLA VÄNNER som gjorde detta till en så rolig kväll !!

(Pappa & Ingmar  hjälpte till som bartenders i den "Karibsika baren")

Min högsta önskan är att jag nån gång

kommer att åka tillbaka till denna vackra ö.

(har hört att man kan åka och förnya sina löften ;)


Drömmer mig tillbaka med dessa bilder.

Och ni som inte är gifta än, kan jag ge massor av tips!
Blir ni inte SUGNA ;)




 


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Guuuuud vad det ser härligt ut...men vad jag känner mig gammal. Jolle och jag har ju snart varit gifta i 20 år!!!

2008-12-09 @ 09:51:40
Postat av: Malin

Hej Lotta! Hade paketet du beställde från mig kommit fram? För jag tror det är något fel på Schenkers sändningsinfo, för enligt den så ska ditt paket vara i skara...haha, men du skrev ju häromdagen att du skulle hämta det, så jag ville bara kolla för säkerhetens skull:) Kram och trevlig kväll.

2008-12-09 @ 20:47:38
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Hildur - fixa&dona

Härliga bilder! Jag och maken har varit gifta i 10 år till sommaren. Tiden går... fort!!!

2008-12-09 @ 21:02:05
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha...ok..ja då får vi hoppas att det inte ligger i Skara. Kram

2008-12-09 @ 23:07:43
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0